Zákaznická podpora:info@holitka.cz

Časté otázky

Jak se dozvím konkrétní datum doručení mé objednávky?

Hned po převzetí balíčku zásilkovou službou od nás dostanete ještě jeden e-mail – potvrdíme vám v něm přesné datum a dáme vědět, že balíček už je na cestě k vaším dveřím.
 

Jakým způsobem mi zboží přijde?

Vaše přání balíme s láskou do kartonové krabice a bublinkové folie, chceme aby se citilo jako v bavlnce a cestou k vám se nepoškodilo. Zboží zasíláme pomocí zásilkové služby PPL nebo Zásilkovnou.
  

Co když si objednám zboží, které mi pak nebude vyhovovat?

Nemusíte se obávat. U nás na holitka.cz máte celých 30 dní na to, abyste nám zboží bez udání důvodu vrátili zpět. Můžete si tak v klidu rozmyslet, jestli se vám zakoupené zboží líbí.
 

Chtěl/a bych doručené zboží vyměnit nebo vrátit, jak mám dále postupovat?

Není nic snazšího! Nabízejí se vám dvě možnosti. Balíček se zbožím nám můžete zaslat zpět na naši adresu, nebo pokud vám to více vyhovuje, nám jej můžete donést osobně. Do zásilky nikdy nezapomeňte vložit kopii dodacího listu s vyplněným číslem bankovního účtu, na který máme zaplacenou částku vrátit. Zboží placené přes platební kartu vracíme vždy pouze na účet patřící k této kartě. Nebo stačí pouze napsat mail na info@holitka.cz a vše zařídíme. Vracíme i peníze za poštovné!
 
Více informací ohledně podmínek vrácení a reklamace zboží naleznete zde.
 

Vrátil/a jsem zboží zpět, kdy mohu očekávat vrácení zaplacené částky?

Jakmile se nám od vás balíček vrátí, dáme vám ihned vědět e-mailem. Vrácenou částku tak můžete na svém bankovním účtu očekávat do 2 dnů. A pak už hurá na okouknutí dalších holítek!