Časté otázky

To je poštovné opravdu zdarma? Ano do konce roku 2016 tomu tak bylo ... bohužel z ekonomických důvodů už to není možné ... 

Nejde mě odeslat objednávka?! co stím....

Zřejmě máte v objednávce zboží, které není na skladě, nechceme našim zákazníkům lhát a lákat je na super ceny a dodací termíny, když to nebude schopni dodržet. Na rovinu říkáme kdy bude zboží na skladě a až poté si ho mohou objednat a my zaručíme dodání do druhého dne. Děkujeme za pochopení. Pokud ale je vám jedno že doručení bude trvat déle a nechcete myslet na to ž esi mát eněkde něco objednat,  klidně nám napiste mail s označením jaké zboží chcete a my vše připravíme a až bude na skladě pošleme informační mail zda vše ještě platí a pošleme balíček. 

Vyhlídl/a jsem si zboží na holitka.cz, za jakou dobu ho budu mít doma?

Každou nabídku na holitka.cz jsme opatřili informací, díky které se dozvíte, jestli je zboží skladem. Pokud je tedy u zboží uvedeno skladem, váš balíček bude vyexpedován nejpozději v den objednání vaší objednávky. Všechny balíčky odesíláme co nejrychleji.

 

Jak se dozvím konkrétní datum doručení mé objednávky?

Hned po převzetí balíčku zásilkovou službou od nás dostanete ještě jeden e-mail a SMS – potvrdíme vám v něm přesné datum a dáme vědět, že balíček už je na cestě k vaším dveřím.
 

Jakým způsobem mi zboží přijde?

Vaše přání balíme s láskou do kartonové krabice a bublinkové folie, chceme aby se citilo jako v bavlnce a cestou k vám se nepoškodilo. Zboží zasíláme pomocí zásilkové služby Česká pošta.
 

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Osobní odběr je možný na adrese: Mělník, ul. Nová 3422 po telefonické dohodě (nemáme tam standardní výdejní místo)


Zvětšit mapu

 

Co když si objednám zboží, které mi pak nebude vyhovovat?

Nemusíte se obávat. U nás na holitka.cz máte celých 30 dní na to, abyste nám zboží bez udání důvodu vrátili zpět. Můžete si tak v klidu rozmyslet, jestli se vám zakoupené zboží líbí.
 

Chtěl/a bych doručené zboží vyměnit nebo vrátit, jak mám dále postupovat?

Není nic snazšího! Nabízejí se vám dvě možnosti. Balíček se zbožím nám můžete zaslat zpět na naši adresu, nebo pokud vám to více vyhovuje, nám jej můžete donést osobně. Do zásilky nikdy nezapomeňte vložit kopii dodacího listu s vyplněným číslem bankovního účtu, na který máme zaplacenou částku vrátit. Zboží placené přes platební kartu vracíme vždy pouze na účet patřící k této kartě. Nebo stačí pouze napsat mail na info@holitka.cz a vše zařídíme. Vracíme i peníze za poštovné!
 
Více informací ohledně podmínek vrácení a reklamace zboží naleznete zde.
 

Vrátil/a jsem zboží zpět, kdy mohu očekávat vrácení zaplacené částky?

Jakmile se nám od vás balíček vrátí, dáme vám ihned vědět e-mailem. Vrácenou částku tak můžete na svém bankovním účtu očekávat do 2 dnů. A pak už hurá na okouknutí dalších holítek!
 
 
top