Vrácení zboží nebo reklamace

 

Než začnete číst obchodní podmínky :-)

Jsme firma která se snaží vydělat penize, proto chceme aby se lidé vraceli a nakupovali i podruhé - třeba i potřetí.... snažíme se chovat slušně, reklamace vyřizujeme rychle, platíme poštovné, jednáme slušně a nezjišťujeme proč zboží už nechcete. Ano i my jsme lidé a nakupujeme v jiných e-shopech, proto nechceme opakovat stejnou chybu a nedělat to co nám samotným vadí. Přesto však se chceme uživit a něco málo vydělat a o tom je podnikání, prostě nabídnou slušnou službu něco málo vydělat a čekat že se klient vrátí :-)  Takže, pokud se Vám zboží nelíbí napište nám mail, dohodneme se a pošleme Vám peníze na vrácení zboží. A ještě aby jste věděli komu budete volat, jmenuji se Jirka a klidně napište mail nebo zavolejte. info@holitka.cz nebo tel.: 734 209 136

Jak vrátím či reklamuji zboží?

Podle novely § 20e zákona Česká obchodní inspekce zákona musíme uvést od 1.2.2016 toto prohlášení:

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.

Vrácení

Nejste spokojeni se svým zbožím? Zboží můžete do 30 dnů od doručení zdarma vrátit bez udání důvodu. Takže v případě, že vaše objednávka nepřekročila 2 000 Kč a zaplatili jste například. 79 Kč za dopravu k vám, vrátíme vám 79 Kč + 50 Kč. A jste na nule. Celá částka včetně poštovného (standardní cena poštovného 55 Kč vychází z ceníku České pošty) vám přijde na váš bankovní účet do deseti pracovních dnů od obdržení e-mailu s informací, že váš požadavek vyřizujeme. Uchovejte si prosím doklad o vrácení zboží (např. podací lístek), dokud vám nepotvrdíme, že jsme od vás zboží přijali. Napište nám mail sčím jst ebyli nespokojeni, pomůžete nám zlepšovat se. holitka.cz (sklad) telefon: 734 209 136 

Potřebujete jen jiné zboží?

Není problém systém je stejný jako při vrácení zboží, obratem posíláme jiné, které si vyberete.

Reklamace

Vyplňte prosím tento formulář: http://www.holitka.cz/index.php?route=account/return/insert Snažíme se všem vyjít vstříc, neděláme caviky a vracíme peníze i s poštovným. Pokud by se zbožím nebylo cokoli v pořádku, prosíme, abyste nám o tom co nejdříve dali vědět (ať už telefonicky nebo e-mailem) a zároveň zaslali zboží doporučeně na naši adresu. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám o tom ihned vědět a zašleme doklad o přijetí reklamace. Všechny reklamace vyřizují naši zaměstnanci ve spolupráci s dodavatelem. Pro vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

Adresa pro reklamaci zboží:

holitka.cz, Veslařská 3267, Mělník, 276 01

Pro veškeré informace nás kontaktuje na:

+420 734 209 136 info@holitka.cz

top